dilluns, 5 d’abril del 2010

Google Street View... 3D?

Ostres... aquesta gent de Google no em deixa de sorprendre mai.

Primer, mirant per l'Street View m'he trobat una icona d'un cap amb unes ulleres bicolor, que fins ara no havia vist. I la sorpresa que m'he endut quan hi he clicat i he vist que es tractava de veure la mateixa imatge en 3D:


I llavors, al buscar informació per internet em trobo que és una notícia llançada el dia [1 d'abril], i que perd tota credibilitat al ser un dia a l'estil dels innocents. Però han passat 4 dies i això està implementat... vet aquí [la mare dels ous]. Genial sr. Google! Jajaja

Notícies que en parlen i en dubten: [Aquí], [aquí] i [aquí].

Bé, i el que volia comentar al principi, que ho he trobat casualment i m'ha fet molta gràcia. També va d'Street View, però ara seriosament. Mireu [això] i gaudiu fins a on han arribat amb les fotos!


1 mossegades:

el paseante ha dit...

No coneixia això de l'Street View. M'has fet venir cuiositat.