dissabte, 10 d’abril del 2010

Diari d'un PFC o els llimbs d'una bajana

Ja fa temps, tot i que ara m'hi he posat seriosament per acabar d'una vegada, que estic realitzant el meu projecte de final de carrera. Aquest és una aplicació de la que no donaré detalls, però està realitzada amb Python i Qt Designer (amb PostgreSQL).

Com que en les tres coses sóc molt novella, he decidit que aniré explicant com resoldre aquells "petits" entrebancs que m'he anat trobant, que solen ser coses bàsiques i senzilles però que moltes vegades m'han fet perdre molt de temps per no conèixer bé les eines.

A part de deixar-ho aquí per si mai pot ajudar a algú que hi arribi, he après que explicar les coses a algú altre, també és una gran exercici d'autoaprenentatge.

No pretenc fer cap tutorial ni convertir-me en cap referència en el tema, simplement un cop de ma per si arriba algú per aquí amb els mateixos dubtes que m'he anat trobant jo. Per tant, si deixo anar alguna "bajanada", prego que m'aviseu!

2 mossegades:

el paseante ha dit...

Sempre va bé ajudar els altres, tot i que a mi és com si em parlessis en xinès :-)

Laie ha dit...

:-)