dimecres, 30 de desembre del 2009

Blocaire invisible i any nou

Primer de tot, un propòsit per any nou:

Treure una mica la pols del blog i donar-li vida, que últimament està
apagadet!

Ara sí, la pista...

No m'agradaria ser gaire concreta, perquè m'agrada molt el joc d'esbrinar i deixar pistes, però no voldria destapar la sorpresa massa facilment. Així que més que una pista, m'arriscaré a descriure'n quatre trets... potser l'encerto, potser no...

És molt observador, i me l'imagino amb un aire misteriós. Llegint el seu blog, crec sentir la seva veu greu narrant els seus escrits, mentre s'encén un cigarret.


11 mossegades:

khalina ha dit...

sembla que el teu és home i fumador. Jo sóc dona i ex-fumadora.

Bon any!

kweilan ha dit...

Jo no sóc perquè no fumo i em sembla que no tinc la veu greu. Bon any 2010!

Dan ha dit...

Misteriós, veu ronca, cigarreta... És en Humphrey Bogart!
:D

Garbí24 ha dit...

ummmmm, no......... jo no fumo

El veí de dalt ha dit...

Doncs jo no sóc: no fumo (tabac) ;-)

Laie ha dit...

khalina, en aquest cas, me n'alegro que no siguis tu (per això d'ex-fumadora, que ja està bé!)

kweilan, pensa que més que pista, parlava d'impressions...

Dan, estaria prou bé! jejeje

garbi24, ben fet! Però veig que de la veu no proptestes...

Veí, jo no he especificat de què era la cigarreta ;-)

Mercè ha dit...

Ups, observadora sóc molt, i misteriosa, no sé, podria ser. Ara fumar (tabac) no he fumat mai. Sembla que parles d'un home, i segurament lletraferit.
Vindré a llegir més pistes.
Una abraçada.

assumpta ha dit...

Aissss, jo sóc fumadora, però una veu greu... no pas! je,je,
Anirem seguint les pistes, m'agrada.
Que tots els teus somnis es facin realitat en aquest nou any 2010!
T’ho desitjo de tot cor, un petonet.

Elfreelang ha dit...

ni idea...?

El veí de dalt ha dit...

Ah! LA cigarreta era de xocolata... Trias?

Jesús M. Tibau ha dit...

cal mimar els nostres blogs, i no deixar-los massa temps abandonats, pobrets. Bon any