dimecres, 19 de setembre del 2007

Talk like a pirate day


Resulta que he anat a la meva compta de flickr i m'he trobat que, en el logo, hi ha una bandera pirata. El meu primer pensament ha estat que havien piratejat flickr, i he pensat, que subtils...jeje.

Doncs no, he indagat una miqueta més, i he acabat descobrint la meva ignorància freaky i que resulta que avui (19 se setembre) és el dia internacional de parlar com un pirata.


M'he llegit per sobre de què va, i en fi, no li he acabat de trobar la gràcia, però vaja, el que sí que me n'ha fet és que a flickr i posin la bandereta. I res més, he pensat que si us trobeu la Jolly Roger en alguna banda, no us quedeu tant sorpresos com jo.

1 mossegades:

Martouf ha dit...

aaaar marinera de agua dulceeee.... por mis arenques que esto ya lo sabiamos...

me voy cazar calamares del balticooo

araaaaaaa