dimarts, 18 de setembre del 2007

Petit apunt sobre el Google Reader

Ja fa temps que em serveixo del reader com agregador de notícies i subscripcions a blogs, etc... i n'estic molt satisfeta.

Recentment van afegir una millora força important. A mi almenys, m'és molt útil, i es tracta d'un buscador (en realitat, no és res de l'altre món, el correu de gmail ja en disposava), però el trobo encara més útil en el lector de google.

Doncs bé, últimament em ve al cap que hi podríen afegir també la opció (que també hi ha a gmail) de "marcar com a no llegit", ja que moltes vegades obro temes que em semblen interessants, però o bé no tinc prou temps, o me'l vull rellegir en un altre moment i no em veig amb altre remei que marcar-los amb l'estrelleta de "favoritos" i anar-los a buscar més tard allà. Tot i que això, no és la utilitat original que jo li atorgo a les estrelletes.

en fi, un pensament que se m'acut de tnt en tant.

3 mossegades:

Anònim ha dit...

Jo faig servir el Vienna per mac que és fantàstic i gratuit. :P

Laie ha dit...

sí, sí... ja sé que tens un mac... :P

Laie ha dit...

FE D'ERRATES.

Finalment, la ruca de la laia, s'ha adonat que el reader compta amb aquesta opció...