Recentment m'he passat a la companyia Yoigo.
De moment estic satisfeta amb la companyia, almenys pels tramits que pràcticament és la única cosa amb la que he hagut de contactar amb Yoigo. (I ja és molt, aquesta part sol ser complicada).
M'he agafat contracte, amb consum mínim de 6€ al mes, encara que en el primer mes, no m'ho tindran en compte... tot un detall tenint en compte que vaig portar a Yoigo a finals d'Octubre.
De totes maneres, a part del meu mòbil nou (SE C702), m'han regalat un Nokia senzillet de targeta de "prepago" amb 10€ gratuits de saldo, i sense compromís a quedar-me'l. Crec que ho fan per dos motius:
1) Inflar les estadístiques. A nivell de Màrketing, s'han proposat tancar l'any amb uns objectius de clients força elevats. En aquests moments, jo sóc dos clients.
2) Si cola, cola. Oi que em quedaré el mòbil enlloc de deixar-lo dutilitzar el saldo gratuit?
Pel que fa al servei, de moment no he tingut problemes de cobertura, ni de cap altre tipus. La consulta de la factura per la web és senzilla i clara, cosa que agraeixo moltíssim, ja que la pàgina web de Movistar era molt lenta i fallava amb molta freqüència.
En fi, ja veurem com evoluciona, i si realment noto el canvi de pes de la factura, que a càlculs propis preliminars, sí que hi havia una gran diferència.
[EDITO A 19/01/09]
Un petit problema que em vaig trobar d'entrada, però que vaig resoldre ràpidament, va ser el fet que no m'avisava de les trucades perdudes si tenia el mòbil apagat o estava comunicant, pel que fa més necessari utilitzar la bústia de veu, com comenta l'Arnau Serra. Ràpidament vaig trobar uns codis que desactiven la bústia de veu sense treure l'avís de les trucaes perdudes:
*67*556# (apretar a trucar)
*62*556# (apretar a trucar)
Aquí totes les configuracions: [Contestador Yoigo]
Cada un era específicament per un cas (sense cobertura, no contestar...), però no recordo exactament quin era quin. Jo vaig desactivar els 3, i rebo sempre un sms avisant les trucades.
De moment estic satisfeta amb la companyia, almenys pels tramits que pràcticament és la única cosa amb la que he hagut de contactar amb Yoigo. (I ja és molt, aquesta part sol ser complicada).
M'he agafat contracte, amb consum mínim de 6€ al mes, encara que en el primer mes, no m'ho tindran en compte... tot un detall tenint en compte que vaig portar a Yoigo a finals d'Octubre.
De totes maneres, a part del meu mòbil nou (SE C702), m'han regalat un Nokia senzillet de targeta de "prepago" amb 10€ gratuits de saldo, i sense compromís a quedar-me'l. Crec que ho fan per dos motius:
1) Inflar les estadístiques. A nivell de Màrketing, s'han proposat tancar l'any amb uns objectius de clients força elevats. En aquests moments, jo sóc dos clients.
2) Si cola, cola. Oi que em quedaré el mòbil enlloc de deixar-lo dutilitzar el saldo gratuit?
Pel que fa al servei, de moment no he tingut problemes de cobertura, ni de cap altre tipus. La consulta de la factura per la web és senzilla i clara, cosa que agraeixo moltíssim, ja que la pàgina web de Movistar era molt lenta i fallava amb molta freqüència.
En fi, ja veurem com evoluciona, i si realment noto el canvi de pes de la factura, que a càlculs propis preliminars, sí que hi havia una gran diferència.
[EDITO A 19/01/09]
Un petit problema que em vaig trobar d'entrada, però que vaig resoldre ràpidament, va ser el fet que no m'avisava de les trucades perdudes si tenia el mòbil apagat o estava comunicant, pel que fa més necessari utilitzar la bústia de veu, com comenta l'Arnau Serra. Ràpidament vaig trobar uns codis que desactiven la bústia de veu sense treure l'avís de les trucaes perdudes:
*67*556# (apretar a trucar)
*62*556# (apretar a trucar)
Aquí totes les configuracions: [Contestador Yoigo]
Cada un era específicament per un cas (sense cobertura, no contestar...), però no recordo exactament quin era quin. Jo vaig desactivar els 3, i rebo sempre un sms avisant les trucades.
4 mossegades:
M'interessa saber com et va... doncs començo a estar fart d'Orange.
A nivell de cobertura que tal, encara no has tingut problemes?
De moment, molt bé. Però només fa un parell de mesos que m'he canviat, i tampoc no he voltat gaire per comprovar la cobertura...
Però vaja, la factura ha caigut en picat.
Hola, jo d'aquí poc farà 2 anys que em vaig canviar a aquesta companyia i la veritat és que no em puc queixar.
Al principi fallava una mica la cobertura, però actualment, fins i tot, tinc cobertura on altres companyies no tenen ni una ralla (no sé si te alguna influència el mòbil).
Vaig tenir certs problemes per utilitzar el mòbil a Holanda (no hi havia cobertura) i Londres (hi havia però fallava bastant). D'això ja fa temps, suposo que ho hauràn solucionat.
Què m'agrada de yoigo: La claredat de les coses, les tarifes, i sobretot l'atenció al client que és ràpida i eficaç (i gratis).
Què no m'agrada de yoigo: que hagis de tenir posada la bústia de veu per saber si t'han trucat, perquè si tens el mòbil apagat o fora de cobertura no t'informen.
Finalment la renovació de mòbils no és gaire bona comparat amb la gent que fa portabilitat i has d'estar 18 mesos de permanència. Tot i això, si mires la competència la cosa no millora (ja que les tarifes son bastant més elevades, tot i que t'ofereixin un "millor" mòbil a preu "més baix").
Arnau, ara mateix no recordo com era, però hi ha un codi per activar l'avís de les trucades perdudes i no haver d'utilitzar la bústia de veu. Jo ho tinc, ja ho buscaré i ho poso per aquí!
Publica un comentari a l'entrada