dimarts, 14 de juny del 2011

Ara sí, tanquem la paradeta.

Bé família, ja us havia comentat que no estava molt contenta amb el bloc.

Alguns em vau recomanar modificar-ne la imatge. Finalment he decidit crear-ne un de nou (on fins i tot, m'he emportat algunes entrades).

Us espero aquí:

http://plovisqueja.blogspot.com

Gràcies per tot el que hem compartit aquí, espero retrobar-vos a la nova direcció!


Tot i això, de moment no tancaré el lloc, ja que hi arriben moltes consultes.

6 mossegades:

òscar ha dit...

Doncs de cap a la nova adreça que hi anem.

Una nova finestra per l'estiu blocaire.

Garbí24 ha dit...

tant de bo tothom tanques la paradeta així....obrint una de nova

Laie ha dit...

Gràcies companys :)

el paseante ha dit...

En temps de crisi i tu canviant de casa :-) Vaig a veure com t'ha quedat.

el paseante ha dit...

He intentat comentar el nou blog, però no hi ha manera. T'ho poso aquí:

M'agrada el teu nou espai. Sembla molt més viu, molt més alegre i està ben estructurat. Ves-lo embrutant, eh?

Laie ha dit...

Travis, no saps com de literal és la teva metàfora... :)

Doncs ara miraré si ho tinc tancat a comentaris. Jo he intentat escriure't i he vist que ho tens inhabilitat, quina peneta. Portava un temps desconnectada de Blogville, i al tornar em trobo amb això! He trobat la teva explicació de perquè has tancat, espero que algun dia ens deixis tornar a ensabonar-te ;) Tot i que tinc la (mala?) costum de comentar poc.

Gràcies per passar-t'hi!