divendres, 11 de gener del 2008

Entrenadora i companya

Quina il·lusió, en poquets dies de diferència veig dos reportatges en diferents publicacions de dues les meves companyes de patinatge.

Una l'Ada, que treballem juntes i vaig trucar als responsable de la revista interna de la Caixa Penedès per explicar-los-hi els cas del Reus al mundial... i ho van fer! No ho tinc en suport digital, però quan pugui ho escanejo i ho penjo.

L'altra, la Roser. Companya, entrenadora i qui em va introduir en el món dels xous conjunts i tot el que això ha comportat a la meva vida... Avui, contraportada del 3 de vuit.

Si és que fa il·lusió que de tant en tant, el patinatge artístic tingui una mica de "publicitat", i que sigui amb dues amigues, ja no té preu :D

Felicitats maques!!



Cliqueu a la foto per a veure l'entrevsita.