dijous, 22 de novembre del 2007

El blocaire invisible

Fa uns dies vaig trobar-me una proposta graciosa i molt simpàtica curiosejant de bloc en bloc, de fet, vaig compartir el post dels meus feeds. Es tracta d'una versió virtual de l'amic invisible i no és altra cosa que apuntar-se a una llista, de la que en sortirà una cadena tancada de blocaires qui s'hauran de fer un post-regal.

Així doncs, a partir del dia 9 de desembre (límit per apuntar-s'hi!) rebré un correu amb el nom/bloc a qui li he de fer el regal, i que hauré de publicar com a post el dia 21 de desembre.

Que què s'ha de regalar? No es tracta de comprar una gran regal i enviar-lo via correu postal, òbviament, sinó intentar conèixer el teu blocaire invisible a partir del seu blog, i inclús m'han dit que els més enginyosos anaven deixant pistes fins el dia del regal..., i aquest doncs pots ser desde un dibuix, un vídeo, una cançó... a les coses més imaginatives que se't puguin acudir.

Vet aquí alguns regals d'aquest joc de l'any passat.

A mi m'ha fet molta gràcia la idea! T'hi apuntes?

2 mossegades:

Jesús M. Tibau ha dit...

Jo ja m'hi he apuntat i convidor a tothom a fer-ho. Com més serem més riurem.

Ender84 ha dit...

A veure com proba això de tenir un blog. Potser m'apunto i tot a això de l'amic invisible ;)