dijous, 3 de maig del 2007

Jordi Cebrián

He trobat un blog on el seu autor, penja contes de temàtica variada, amb el fet comú que no passen de les 100 paraules.

Us copio aquí el primer conte que he llegit (d'avui mateix) i afegeixo el link als altres blogs, ja que els que m'he llegit m'han fet molta gràcia.

Descubrir el engaño

Descubrí que todo era un engaño cuando a mi jefe se le acabaron las pilas. Al principio creí que había muerto, pero justo entonces entraba el de mantenimiento con cuatro pilas nuevas y se las cambió en un momento. Abroncó a aquel chico por haber tardado tanto y le hizo salir. Luego me miró inquieto, en lo que entendí que era miedo a verse descubierto.

- ¿No lo sabías? - me preguntó. ¿Nunca lo sospechaste?
- No, claro que no. ¿Quién más sabe que eres un robot?

Me miró sonriendo, como si mi ignorancia le divirtiera. Se acercó hasta mí, y me apagó.

Jordi Cebrián

Cien Palabras o Cent Paraules a elegir! (Són diferents!)

A part, també té un blog personal, més general i també prou interessant que si teniu una estoneta i hi voleu fer un cop d'ull, trobareu reflexions i opinions del mateix.

2 mossegades:

Laie ha dit...

Certifico que són 100 paraules segons el comptador de paraules del word.

Martouf ha dit...

si?

menos mal pensaba que eran 101... :)

Esta tematica de 100 palabras era mu xula cuando lo hacian en la ventana (programa de radio) te das cuenta que realmente hay mucha gente que sabe escribir muy bien y lo poco que sabes tu...(yo en este caso)
:)