dilluns, 16 d’abril del 2007

Les terres de l'ebre

Feia molt de temps que no hi anava, i en feia molt també, que tenia ganes de tornar-hi.

Aquesta setmana santa hi hem passat un parell de dies, ha sigut breu, però suficient per tornar relaxadets i desconnectats del dia a dia. L'estada ha sigut a l'Aldea (a tocar d'Amposta), perquè al ser una sortida improvitzada per setmana santa, era complicat trobar lloc, i perquè posats a triar, em feia gràcia ja que he competit contra l'Aldea en patinatge :)

Cal dir, però, que només hi vam fer nit (i visitar una torre la mar de maca). Vam visitar intensament Amposta i Tortosa. A les dues ja hi havia estat, però gairebé de pas.

Amposta, és cuquetona, petita. El pont penjant és molt bonic, llàstima que en aquells moments estava en obres...i bé, crec que vam caminar 10 vegades el poble sencer...com que me la sé de memòria ja!

NOTA: Ens va sorpendre la quantitat d'snoopy's!
Tortosa: al revés, la recordava més petita. Té moltes coses a visitar, però vam trobar-ho brut, com un pèl deixat... si hi invertíssin una mica, podríen fer Tortosa una ciutat importantíssima en quan a turisme. (Com van fer a Tarragon que deia algú...) Això sí, el castell, actualment parador nacional, preciós i cuidadíssim. Allà sí que hi ha pasta!

Tortosa des del castell. (És escanejada, perdoneu la qualitat)
Càmera: Nikon F-60 :D

Feia goig veure l'Ebre tant cabalós.

I finalment, degut a la pluja, vam fer només un tastet del parc. Vam haver de desplaçar-nos en cotxe i fer alguna passejadeta per dins quan no plovia, i no vam poder fer-ho tot en excursió com ho teníem planejat. Conclusió: S'ha de tornar, amb colla i bicis.

Ah, sí, soparet de frankurt a Sant Carles de la Ràpita, molt turístic. El passeig molt ben fet. Em va encantar el detall del banc just al principi de l'espigó!

I res més. Bé, Deltebre, també molt turísitc. La gràcia que té és la ubicació, però res més.

I abans de marxar, com no, a la desembocadura i les dunes. I un bon dinar, amb millor companyia!

2 mossegades:

Martouf ha dit...

No podria estar mas de acuerdo..

eso si, se hecharon a faltar los pelicanos...

de vacaciones merecidas, estatrian...

Laie ha dit...

jo imagino que el mal temps devia fer que no estiguéssin de "domingueo"...

ah! i a la pròxima, amb prismàtics!